BalBo deBra

BalBo deBra

nedeľa 25. mája 2014

BalBo goes green to CinemaCity

Namiesto učenia sa na štátnice som si povedala, že sa treba prevetrať. Tak sme narýchlo zvolili nočné komerčné kino CinemaCity v centre mesta. Sadli sme si do prázdnej kinosály a o-samote si užívali trailery. To je taká moja úchylka, pre ktorú chodím rada a načas do kina - obzrieť a nahlas okomentovať si všetky novinky (napríklad nových X-menov, uaa).
Najnovšiu adaptáciu Godzilly ("godžiry") určite odporúčam pozerať na veľkom plátne - nielen pre výborný zvuk, vizuálne efekty a hudbu (hudobne ma najviac potešil Gyorgy Ligeti). Čakala som dáky monsterácky horor, a ono to bola slušná dráma s fajn hercami a odkazmi na skvosty kinematografie pre fajnšmekrov. Možno záverečnú scénu, o tom ako godzilla zachránila mesto, by som urobila inak, menej klišéovito. Ale to by už bol asi iný film, však-áno. To záverečné ticho na hladine mora, hmm, bolo tak očisťujúce, krásne... Odporúčam vidieť - bez očakávaní, bez predsudkov!



Text: Boba Baluchová, Foto: Palo Markovič

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára